Tarptautinis olimpinis komitetas (TOK) sukūrė olimpinių vertybių ugdymo programą (OVUP) siekdamas įkvėpti jaunus žmones siekti sveiko ir aktyvaus gyvenimo būdo bei ugdytis draugystės, tobulėjimo ir pagarbos vertybes. Yra begalė įrodymų, kad sportas ir fizinis aktyvumas – ypač galingos ugdymo priemonės. Per sportą galima įtraukti ir įkvėpti jaunus žmones, padėti jiems ugdytis pasitikėjimą savimi ar įgauti socialinius įgūdžius, paskatinti juos geriau pažinti savo kūną.
Pripažindamas unikalų sporto ir fizinio aktyvumo potencialą, Tarptautinis olimpinis komitetas atnaujino OVUP programą ir sukūrė OVUP 2.0 versiją, kuri jungia sportą su švietimu ir kultūrine išraiška, kad ugdymas būtų linksmas, dinamiškas ir formuotų visapusišką žmogų.
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) vienas pirmųjų pasaulyje šią programą išvertė į savo šalies kalbą ir, pritarus Tarptautiniam olimpiniam komitetui, mokymus pasiūlė Lietuvos pedagogams.
Vasario 17-18 dienomis Mažeikių rajono pradinio ugdymo pedagogai dalyvavo 16 ak. val. mokymuose „Olimpinių vertybių ugdymo programa 2.0 (OVUP)“.
Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) suteikė galimybę nemokamai dalyvauti mokymuose, kuriuose dalyviams buvo pristatyta Olimpinių vertybių ugdymo programa, jos metodologija, Olimpinės vertybės, Olimpizmo ugdymo temos ir OVUP 2.0 leidiniai, praktiškai išbandytos veiklos ir jų kūrimo specifika.
Lektorės: Palangos Senosios gimnazijos mokytoja ekspertė Dalia Rakauskienė ir Mažeikių lopšelio-darželio „Buratinas“ mokytoja ekspertė Roma Gydrienė.